
Virtual Call Trainer
L'eina més efectiva per formar agents de call-center

El Virtual Call Trainer és un simulador de trucades per l'entrenament d'agentes de call center que ofereix una formació completament adaptada i amb casos reals propis de l'empresa, reduïnt el temps de formació i els riscos a l'afrontar un client final.
Permet realitzar i mesurar automàticament:
- el coneixement dels processos de treball,
- la capacitat de dirigir la trucada (seguir els passos lògics amb l'argot adequat),
- y la captura de la informació necessària i familiarització amb el software de gestió propi de l'empresa.
Per a qui és el Virtual Call Trainer

Departaments de call center

Número elevat de gestors/es

Formacions periòdiques i contínues

Alt nivell de rotació
Funcionalitats
Interacció amb un bot amb Intel·ligència Artificial
Reconeixement de veu
Emulació del software de gestió de l'empresa associat a la captura de dades
Exercicis de simulació i anàlisi de trucades
Avaluació dels nous agents i autoavaluació i avaluació de formadors (informes)
Indicadors d'èxit del programa
Soluciona problemes comuns
- Problemes amb l'ordre i la direcció de la trucada.
- Inseguretat en la conversació i amb el maneig de les aplicacions.
- Dificultat d'unificar l'atenció al client amb la captura de les dades.
- Dubtes a l'hora de localitzar la informació i reflexar-la en l'aplicació.
- Poc domini de l'argot habitual de la companyia.
- Carències greus en l'acompliment dels ítems de qualitat.
Evita conseqüències negatives
- Mala atenció al client.
- Imatge negativa.
- Incidències i reclamacions.
- Publicitat negativa.
- Possibilitat de pèrdua de clients directa i indirectament.