
Virtual Call Trainer
L'eina m茅s efectiva per formar agents de call-center

El Virtual Call Trainer 茅s un simulador de trucades per l'entrenament d'agentes de call center que ofereix una formaci贸 completament adaptada i amb casos reals propis de l'empresa, redu茂nt el temps de formaci贸 i els riscos a l'afrontar un client final.
Permet realitzar i mesurar autom脿ticament:
- el coneixement dels processos de treball,
- la capacitat de dirigir la trucada (seguir els passos l貌gics amb l'argot adequat),
- y la captura de la informaci贸 necess脿ria i familiaritzaci贸 amb el software de gesti贸 propi de l'empresa.
Per a qui 茅s el Virtual Call Trainer

Departaments de call center

N煤mero elevat de gestors/es

Formacions peri貌diques i cont铆nues

Alt nivell de rotaci贸
Funcionalitats
Interacci贸 amb un bot amb Intel路lig猫ncia Artificial
Reconeixement de veu
Emulaci贸 del software de gesti贸 de l'empresa associat a la captura de dades
Exercicis de simulaci贸 i an脿lisi de trucades
Avaluaci贸 dels nous agents i autoavaluaci贸 i avaluaci贸 de formadors (informes)
Indicadors d'猫xit del programa
Soluciona problemes comuns
- Problemes amb l'ordre i la direcci贸 de la trucada.
- Inseguretat en la conversaci贸 i amb el maneig de les aplicacions.
- Dificultat d'unificar l'atenci贸 al client amb la captura de les dades.
- Dubtes a l'hora de localitzar la informaci贸 i reflexar-la en l'aplicaci贸.
- Poc domini de l'argot habitual de la companyia.
- Car猫ncies greus en l'acompliment dels 铆tems de qualitat.
Evita conseq眉猫ncies negatives
- Mala atenci贸 al client.
- Imatge negativa.
- Incid猫ncies i reclamacions.
- Publicitat negativa.
- Possibilitat de p猫rdua de clients directa i indirectament.