fbpx

Virtual Call Trainer

L'eina m茅s efectiva per formar agents de call-center

El Virtual Call Trainer 茅s un simulador de trucades per l'entrenament d'agentes de call center que ofereix una formaci贸 completament adaptada i amb casos reals propis de l'empresa, redu茂nt el temps de formaci贸 i els riscos a l'afrontar un client final.

Permet realitzar i mesurar autom脿ticament:

  • el coneixement dels processos de treball,
  • la capacitat de dirigir la trucada (seguir els passos l貌gics amb l'argot adequat),
  • y la captura de la informaci贸 necess脿ria i familiaritzaci贸 amb el software de gesti贸 propi de l'empresa.
 

Per a qui 茅s el Virtual Call Trainer


Icono de auriculares
Departaments de call center
Icono de grupo
N煤mero elevat de gestors/es
Icono de pizarra
Formacions peri貌diques i cont铆nues
Icono de rotaci贸n
Alt nivell de rotaci贸
 

Funcionalitats


 

Interacci贸 amb un bot amb Intel路lig猫ncia Artificial

Reconeixement de veu

Emulaci贸 del software de gesti贸 de l'empresa associat a la captura de dades

Exercicis de simulaci贸 i an脿lisi de trucades

Avaluaci贸 dels nous agents i autoavaluaci贸 i avaluaci贸 de formadors (informes)

Indicadors d'猫xit del programa


Soluciona problemes comuns


  • Problemes amb l'ordre i la direcci贸 de la trucada.
  • Inseguretat en la conversaci贸 i amb el maneig de les aplicacions.
  • Dificultat d'unificar l'atenci贸 al client amb la captura de les dades.
  • Dubtes a l'hora de localitzar la informaci贸 i reflexar-la en l'aplicaci贸.
  • Poc domini de l'argot habitual de la companyia.
  • Car猫ncies greus en l'acompliment dels 铆tems de qualitat.

Evita conseq眉猫ncies negatives


  • Mala atenci贸 al client.
  • Imatge negativa.
  • Incid猫ncies i reclamacions.
  • Publicitat negativa.
  • Possibilitat de p猫rdua de clients directa i indirectament.