Tècnic/a de Suport Administratiu Comercial a Barcelona
A Criteria Recursos Humans som especialistes a aportar solucions per a potenciar el capital humà de les nostres empreses client, entenent les seves necessitats i ajudant-les a treure el màxim potencial a les seves capacitats.
Som un grup de professionals compromesos i compromeses, que treballem cada dia amb il·lusió. Fem nostres els objectius de les nostres empreses client i ens esforcem amb entusiasme per a aconseguir-los, t’uneixes al nostre equip?
Actualment seleccionem Tècnic/a de Suport Administratiu Comercial per a incorporar-se al nostre equip en les nostres oficines a Barcelona.
Les teues funcions principals seran:
- Suport en l’atenció a clients.
- Resolució d’incidències.
- Suport en la preparació de propostes.
- Suport en el seguiment de factures i pagaments.
- Actualització i manteniment de base de dades.
- Actualitzar informació de seguiment en eines corporatives i CRM (Hubspot).
Vacant temporal per cobertura de baixa a temps parcial, 35 hores setmanals. Possibilitat de combinar amb teletreball. Imprescindible experiència prèvia com a administratiu/va comercial preferentment en consultoria. Bon maneig d’eines informàtiques i CRM (preferentment Hubspot).
A Criteria gaudim treballant en equip, ens agraden les persones proactives i amb capacitat de gestió i organització. Fomentem l’autonomia en la gestió i som persones compromeses, creatives, amb iniciativa i orientades a resultats.
Vols formar part d’aquest equip i ajudar-nos a continuar creixent? Volem conéixer-te!
Si acompleixes els requisits i vols presentar la teva candidatura, omple el següent formulari: